Nová vyvažovačka VTM Group Machine à équilibrer les turbocompresseurs VSR SBR-10
















Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího

L'objectif de la machine est de mesurer les vibrations propres aux voitures et aux cartouches légères, jusqu'à 9 kg, en amplifiant la rotation du rotor. Elle permet également de vérifier l'absence de fuite d'huile dans le turbocompresseur.
Le SBR-10 a permis d'atteindre des vitesses de rotation maximales de fonctionnement, atteignant dans certains cas 250 000 tours/minute.
Le SBR-10 simule les mêmes conditions de test et d'équilibrage que le turbocompresseur du véhicule, ce qui garantit la qualité de la réparation.
• L'ingénieux système de montage en cartouche permet de monter presque tous les turbocompresseurs standard.
• Les accessoires sont simples, de sorte que même lorsque de nouveaux turbocompresseurs sont disponibles, vous pouvez les construire ou les modifier vous-même.
• Le système hydraulique chauffé permet de recréer des conditions climatiques proches de la réalité.
• La mesure du balourd en temps réel (pendant la rotation) permet d'éviter d'endommager la turbine pendant les essais.
• La vibration de l'enveloppe centrale du turbocompresseur est détectée à une valeur de 10G, soit le double de celle des analogues européens.
• Accès à une base de données de turbines auto-éditée.
• Génération et impression de rapports sur l'équilibrage du rotor.