Kolový nakladač Volvo L 260 H (CDC + BSS)







































































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího



- Additional hydraulics
- Boom suspension
- Comfort drive control (CDC)
- Joystick control
- Mudguards
- Standard digging bucket
- Weighloader
= More information =
Technical information
Chassis type: articulated
Make of engine: D13J
Functional
CE mark: yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Serial number: VCEL260HL00001089
Other information
Front tyres / undercarriage remaining: 80
Rear tyres remaining : 70
Output of the auxiliary hydraulics: 252 l/min
Emission level: Stage IV / Tier IV final
Delivery terms: EXW
Transport dimensions (LxWxH): 9,47x2,4x3,72
Production country: SE
Additional information
Please contact Antoon Schroder, Dennis van Loon or Jeroen Rijk for more information
- CDC
- Gestängeaufhängung
- Joystick-Steuerung
- Kotflügel
- Standard Tieflöffel
- Wägesystem
- Zusätzliche Hydraulik
= Weitere Informationen =
Technische Informationen
Fahrgestellform: Knick
Motormarke: D13J
Funktionell
CE-Kennzeichnung: ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Seriennummer: VCEL260HL00001089
Weitere Informationen
Zustand der Bereifung vorne: 80
Zustand der Bereifung hinten: 70
Leistung der zusätzlichen Hydraulik: 252 l/min
Emissionsniveau: Stage IV / Tier IV final
Lieferbedingungen: EXW
Transportabmessungen (L x B x H): 9,47x2,4x3,72
Produktionsland: SE
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Antoon Schroder, Dennis van Loon oder Jeroen Rijk, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bomaffjedringssystem
= Yderligere oplysninger =
Chassistype: sættevogn
Motorfabrikat: D13J
CE-mærke: ja
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Serienummer: VCEL260HL00001089
Kontakt Antoon Schroder, Dennis van Loon eller Jeroen Rijk for yderligere oplysninger
- Sistema de suspensión de pluma
= Más información =
Información técnica
Tipo de chasis: articulado
Marca motor: D13J
Funcional
Marcado CE: sí
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Número de serie: VCEL260HL00001089
Información adicional
Restante de neumáticos delanteros: 80
Restante de neumáticos traseros: 70
Salida de elementos hidráulicos adicionales: 252 l/min
Nivel de emisión: Stage IV / Tier IV final
Terminos de entrega: EXW
Dimensiones de transporte (LaxAnxAl): 9,47x2,4x3,72
País de producción: SE
Información complementaria
Póngase en contacto con Antoon Schroder, Dennis van Loon o Jeroen Rijk para obtener más información.
- Système de suspension de rampes
= Plus d'informations =
Informations techniques
Forme du châssis: coude
Marque moteur: D13J
Pratique
Marquage CE: oui
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Identification
Numéro de série: VCEL260HL00001089
Autres informations
État neuf pneus avant: 80
État neuf pneus arrière: 70
Rendement des autres appareils hydrauliques: 252 l/min
Niveau d'émission: Stage IV / Tier IV final
Conditions de livraison: EXW
Dimensions du volume de transport (L x l x H): 9,47x2,4x3,72
Pays de production: SE
Informations complémentaires
Veuillez contacter Antoon Schroder, Dennis van Loon ou Jeroen Rijk pour plus d'informations
- Gémfelfüggesztési rendszer
= További információk =
Alváz alakja: kink
Motor márka: D13J
CE-jelölés: igen
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Sorszám: VCEL260HL00001089
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Antoon Schroder, Dennis van Loon vagy Jeroen Rijk-vel
- Aanvullende hydraulica
- Comfort drive control (CDC)
- Last compensator
- Spatborden
- Standaard graafbak
- Stuurknuppel
- Weegsysteem
= Meer informatie =
Technische informatie
Chassisvorm: knik
Merk motor: D13J
Functioneel
CE markering: ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Serienummer: VCEL260HL00001089
Overige informatie
Resterend profiel voorbanden: 80
Resterend profiel achterbanden: 70
Vermogen van aanvullende hydraulica: 252 l/min
Emissieklasse: Stage IV / Tier IV final
Leveringsvoorwaarden: EXW
Afmetingen (LxBxH) (m): 9,47x2,4x3,72
Productieland: SE
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Antoon Schroder, Dennis van Loon of Jeroen Rijk
- Układ zawieszenia wysięgnika
= Więcej informacji =
Rodzaj podwozia: wyboczenie
Marka silnika: D13J
Oznaczenie CE: tak
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer serii: VCEL260HL00001089
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Antoon Schroder, Dennis van Loon lub Jeroen Rijk
- Sistema de suspensão da lança
= Mais informações =
Tipo de chassis: articulado
Marca do motor: D13J
Marca CE: sim
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de série: VCEL260HL00001089
Contacte Antoon Schroder, Dennis van Loon ou Jeroen Rijk para obter mais informações
- Система подвески стрелы
= Дополнительная информация =
Тип шасси: шарнирное
Марка двигателя: D13J
Знак CE: да
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Серийный номер: VCEL260HL00001089
Свяжитесь с Antoon Schroder, Dennis van Loon или Jeroen Rijk для получения дополнительной информации
- Bomupphängningssystem
= Ytterligare information =
Chassiform: kink
Motormärke: D13J
CE-märkning: ja
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Serienummer: VCEL260HL00001089
Kontakta Antoon Schroder, Dennis van Loon eller Jeroen Rijk för mer information