Buldozer Caterpillar D6N LGP

































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího




















ENGINE - Knocking: No knocking
ENGINE - Air cleaners: New
ENGINE - Any smoke: Minimal to none
ENGINE - Any fuel leaks: None visible
ENGINE - General running condition: Runs well, no unwanted noises
TRANSMISSION - Gear change: Good change
TRANSMISSION - Steering: Good steering
TRANSMISSION - Oil leaks: None visible
TRANSMISSION - Is the transmission noisy?: No
TRANSMISSION - Torque converter: No juddering, excess vibration
TRANSMISSION - Controls: Good controls
TRANSMISSION - General running condition: Moves well
UNDERCARRIAGE - Shoe height: 50mm, 90%
UNDERCARRIAGE - Shoes - any wear in trailing edge: Minimal
UNDERCARRIAGE - Rail height: 120mm, 95%
UNDERCARRIAGE - Any signs of link failure: No
UNDERCARRIAGE - Average diameter of pins and bushings: 64mm, 95%
UNDERCARRIAGE - Have pins been turned on chains?: No
UNDERCARRIAGE - Sprockets: 74mm Gape, 20mm Tips, 90%
IDLERS - UNDERCARRIAGE - Left side front idler: 50mm x 25mm, 70%
IDLERS - UNDERCARRIAGE - Left side rear idler: 55mm x 25mm, 80%
IDLERS - UNDERCARRIAGE - Right side rear idler: 55mm x 25mm, 80%
IDLERS - UNDERCARRIAGE - Right side front idler: 50mm x 25mm, 70%
TOP ROLLERS - UNDERCARRIAGE - Left side roller: 169mm x 168mm, 75%
TOP ROLLERS - UNDERCARRIAGE - Right side roller: 161mm x 163mm, 50%
BOTTOM ROLLERS - UNDERCARRIAGE - Roller 1: 180mm x 18mm, 70%
BOTTOM ROLLERS - UNDERCARRIAGE - Roller 2: 184mm x 186mm, 70%
BOTTOM ROLLERS - UNDERCARRIAGE - Roller 3: 184mm x 184mm, 70%
BOTTOM ROLLERS - UNDERCARRIAGE - Roller 4: 184mm x 184mm, 70%
BOTTOM ROLLERS - UNDERCARRIAGE - Roller 5: Visual only, 70%
BOTTOM ROLLERS - UNDERCARRIAGE - Roller 6: 185mm x 184mm, 70%
BOTTOM ROLLERS - UNDERCARRIAGE - Roller 7: 185mm x 185mm, 70%
BOTTOM ROLLERS - UNDERCARRIAGE - Roller 8: Visual only, 70%
CAB - Cab mounts - any wear?: No
CAB - Any wiring for laser system?: Yes
CAB - Back up alarm: Loud and clear
CAB - Battery isolator switch: Manual fitted
CAB - Lights: All working
CAB - Wipers: All working
CAB - Heater: Good heat
CAB - A/C: Nice and cold
CAB - Seat condition: Good
CAB - Cladding condition: Average
CAB - Floor mat condition: Average
CAB - Mirrors: Rear view only
CAB - Horn: Loud and clear
CAB - Cab mounts: Good
CAB - Cab glass condition: Good condition
CAB - Cab glass have any cracks: No damage / cracks
CAB - Any perspex fitted: None fitted
CAB - Steps and grab handles: All secure
Blade - Blade type: PAT
Blade - Blade width: 4060mm
Blade - Blade height: 1270mm including spill rack
Blade - Main lift rams, wear: L/H: 2mm x 2mm, R/H: 1mm x 0mm
Blade - Pitch ram, wear: L/H: 2mm x 1mm, R/H: 2mm x 1mm
Blade - Tilt ram, wear: 2mm play
Blade - Link ram, wear: 2mm x 2mm
Blade - Ball joint, wear: 6-7mm play
Blade - C Frame wear: 15mm x 15mm
Blade - Equaliser bar, wear: 4mm x 5-7mm x 4mm
Blade - Face / Moldboard: In good shape
Blade - Spill rack condition: Undamaged
Blade - Cutting edges condition: New
Blade - Have cutting edges been turned: New
Blade - General blade condition: Decent blade
PAINT & DECALS - Any damage to panels: Engine side panel
PAINT & DECALS - Paint condition: Average
PAINT & DECALS - Condition of decals: To Be Replaced