Autojeřáb Volvo FH 13.540 Globetrotter 6x4 - HMF 1920K with remote year 2019 - F





























































































































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího























- Clona
- Hliníková palivová nádrž
- PTO
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Central locking
- PTO
- Sleeper cab
- Vehicle heater
- Visor
= Remarks =
Volvo FH13.540 Globetrotter 6x4 - HMF 1920K with remote year 2019 - Full air - Leather
MY: 26-10-2017 (Year crane 2019)
KM: 559634
YV2RT60D3HA810481
HMF 1920K with remote year 2019
Box: 6.32 - 248 - 95
6x4
Euro 6
I shift
Full air
4.60 wheelbase
= More information =
General information
Cab: sleep
Transmission
Transmission: I shift, 12 gears, Automatic
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Tyre size: 295/80R22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Rear axle 2: Tyre size: 295/80R22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Functional
Crane: HMF, on rear of chassis
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact VAEX The Truck Traders or Goverstone for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Маска
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Централно заключване
- Aluminium-Kraftstofftank
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Sonnenschutzklappe
- Standheizung
- Zapfwelle (PTO)
- Zentralverriegelung
= Anmerkungen =
Volvo FH13.540 Globetrotter 6x4 - HMF 1920K with remote year 2019 - Full air - Leather
MY: 26-10-2017 (Year crane 2019)
KM: 559634
YV2RT60D3HA810481
HMF 1920K with remote year 2019
Box: 6.32 - 248 - 95
6x4
Euro 6
I shift
Full air
4.60 wheelbase
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Schlafkabine
Getriebe
Getriebe: I shift, 12 Gänge, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Refenmaß: 295/80R22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Hinterachse 2: Refenmaß: 295/80R22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Funktionell
Kran: HMF, hinten am Fahrgestell
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an VAEX The Truck Traders oder Goverstone, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Centrallåsning
- Kraftudtag
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Solskærm
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Transmission: I shift, 12 gear, Automatisk
Førerhus: sleeper cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 295/80R22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 295/80R22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Kran: HMF, bag på chassiset
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Αερανάρτηση
- Γείσο
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Cierre central de puertas
- Estufa
- Parasol
- PTO
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
Volvo FH13.540 Globetrotter 6x4 - HMF 1920K with remote year 2019 - Full air - Leather
MY: 26-10-2017 (Year crane 2019)
KM: 559634
YV2RT60D3HA810481
HMF 1920K with remote year 2019
Box: 6.32 - 248 - 95
6x4
Euro 6
I shift
Full air
4.60 wheelbase
= Más información =
Información general
Cabina: litera
Transmisión
Transmisión: I shift, 12 marchas, Automático
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 295/80R22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 295/80R22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Funcional
Grúa: HMF, detrás en el chasis
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con VAEX The Truck Traders o Goverstone para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Keskuslukitus
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Visiiri
- Voimanotto
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Pare-soleil
- Prise de force
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé
= Remarques =
Volvo FH13.540 Globetrotter 6x4 - HMF 1920K with remote year 2019 - Full air - Leather
MY: 26-10-2017 (Year crane 2019)
KM: 559634
YV2RT60D3HA810481
HMF 1920K with remote year 2019
Box: 6.32 - 248 - 95
6x4
Euro 6
I shift
Full air
4.60 wheelbase
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: couché
Transmission
Transmission: I shift, 12 vitesses, Automatique
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 295/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 295/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Pratique
Grue: HMF, derrière sur le châssis
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Goverstone pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Priključno vratilo
- Sjenilo
- Spavaća kabina
- Središnje zaključavanje
- Zračni ovjes
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Kihajtás
- Központi zár
- Légrugós felfüggesztés
- Napellenző
- Sleeper Cab
- Parasole
- Presa di forsa
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling
- Luchtvering
- PTO
- PTO
- Slaapcabine
- Standkachel
- Zonneklep
= Bijzonderheden =
Volvo FH13.540 Globetrotter 6x4 - HMF 1920K with remote year 2019 - Full air - Leather
MY: 26-10-2017 (Year crane 2019)
KM: 559634
YV2RT60D3HA810481
HMF 1920K with remote year 2019
Box: 6.32 - 248 - 95
6x4
Euro 6
I shift
Full air
4.60 wheelbase
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: slaap
Transmissie
Transmissie: I shift, 12 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Bandenmaat: 295/80R22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Achteras 2: Bandenmaat: 295/80R22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Functioneel
Kraan: HMF, achter op het chassis
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met VAEX The Truck Traders of Goverstone
- Førerhus med soveplass
- Kraftuttak
- Luftfjæring
- Sentrallås
- Solskjerm
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Osłony przeciwsłoneczne
- Piec
- Wał odbioru mocy
- Zamek centralny
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: sypialna
Skrzynia biegów
Pędnia: I shift, 12 biegi, Automat
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 295/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 295/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Funkcjonalność
Żuraw: HMF, z tyłu podwozia
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Goverstone
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho de portas centralizado
- Sofagem de parque
- Suspensão pneumática
- Tomada da força
- Visor
= Mais informações =
Transmissão: I shift, 12 velocidades, Automática
Cabina: dormir
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 295/80R22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 295/80R22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Grua: HMF, na parte traseira do chassis
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cabină de dormit
- Decuplare motor
- Parasolar
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată
- Încălzitor vehicul
- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Солнцезащитный козырек
- Центральный замок
= Дополнительная информация =
Трансмиссия: I shift, 12 передачи, Автоматическая
Кабина: кабина со спальным местом (sleep)
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Размер шин: 295/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Задний мост 2: Размер шин: 295/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Кран: HMF, в задней части шасси
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Clona
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- PTO
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Centrallås
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- PTO
- Solskydd
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Transmission: I shift, 12 växlar, Automatisk
Hytt: Sömn
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 295/80R22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 295/80R22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Kran: HMF, bakre delen av chassit
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Araç ısıtıcısı
- Güneşlik
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Merkezi kilitleme
- PTO
- Sleeper cab