Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE

PDF
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 1 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 2 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 3 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 4 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 5 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 6 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 7 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 8 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 9 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 10 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 11 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 12 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 13 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 14 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 15 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 16 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 17 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 18 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 19 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 20 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 21 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 22 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 23 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 24 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 25 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 26 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 27 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 28 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 29 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 30 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 31 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 32 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 33 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 34 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 35 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 36 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 37 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 38 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 39 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 40 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 41 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 42 - Machineryline
Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m  - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE | Obrázek 43 - Machineryline
Máte zájem o inzerát?
1/43
PDF
99 500 €
Netto cena
≈ 2 480 000 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Demag
Rok výroby: 1998-12
První registrace: 1998-12-29
Najeto: 185 895 km
Pracovní doba: 20 147 m/h
Nosnost: 450 kg
Netto hmotnost: 35 550 kg
Celková hmotnost: 36 000 kg
Lokalizace: Belgie Overpelt6515 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: MJC11712
Datum zanesení: včera
Motor
Značka: OM926LA engine - 6 CYLINDER
Objem: 9 572 cm³
Počet válců: 6
Převodovka
Typ: automat
Převody: 6
Nápravy
Počet náprav: 3
Konfigurace nápravy: 6x6
Dvojitá kola
Brzdy
Retardér
Stav
Stav: ojeté
Doplňkové služby

Více podrobnosti — Autojeřáb Demag AC 50-1 6x6x6 - 50T / 40m - Mercedes-Benz OM926LA engine - CE

Angličtina
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Arbeitslampe(n)
- Nabenreduzierung
- Signalfeuer
- Sper
- Steuerungsachse

= Anmerkungen =

Allgemein
Produktionsland: Duitsland
Zustand
Überholt: ✓
CE-Typ: CE, EPA, TÜV

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Typ: All-Terrain-Kran

Antriebsstrang
Motortyp: MERCEDES-BENZ OM926LA engine - 6 CYLINDER

Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 12000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 12000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 12000 kg

Funktionell
Mast: Teleskop (4 Teilen)
Mastlänge: 40 m
CE-Kennzeichnung: ja

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
= Additional options and accessories =

- Beacon(s)
- Hub Reduction
- Sper
- Steering Axle
- Work lamp(s)

= Remarks =

General
Country of production: Duitsland
Condition
Overhauled: ✓
CE type: CE, EPA, TÜV

= More information =

General information
Type: All terrain crane

Drivetrain
Engine type: MERCEDES-BENZ OM926LA engine - 6 CYLINDER

Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 12000 kg; Steering; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Max. axle load: 12000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 12000 kg; Reduction: hub reduction

Functional
Mast: telescopic (4 parts)
Mast length: 40 m
CE mark: yes

Maintenance
APK (MOT): tested until 07/2025

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
= Plus d'options et d'accessoires =

- Balise(s)
- Essieu Directeur
- Lampe(s) de travail
- Réduction Du Moyeu
- Sper

= Remarques =

Général
Pays de production: Duitsland
État
Révisé: ✓
Type CE: CE, EPA, TÜV

= Plus d'informations =

Informations générales
Modèle: Grue tout-terrain

Transmission
Type de moteur: MERCEDES-BENZ OM926LA engine - 6 CYLINDER

Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 12000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 12000 kg

Pratique
Mât: télescope (4 parties)
Longueur du mât: 40 m
Marquage CE: oui

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2025

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
= Aanvullende opties en accessoires =

- Naafreductie
- Sper
- Stuuras
- Werklamp(en)
- Zwaailamp(en)

= Bijzonderheden =

Algemeen
Land van productie: Duitsland
Conditie
Gereviseerd: ✓
CE type: CE, EPA, TÜV

= Meer informatie =

Algemene informatie
Type: Weg-terreinkraan

Aandrijving
Motor type: MERCEDES-BENZ OM926LA engine - 6 CYLINDER

Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 12000 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 12000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 12000 kg

Functioneel
Mast: telescoop (4 delen)
Mastlengte: 40 m
CE markering: ja

Onderhoud
APK: gekeurd tot jul. 2025

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
Cena na vyžádání
2000
201 927 km
Výkon 316 kW (430 HP) Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 9 240 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/péra
Belgie, Overpelt
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2018
306 245 km
9 604 m/h
Výkon 309 kW (420 HP) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4
Belgie, Overpelt
Kontakt s dealerem
68 400 € ≈ 1 705 000 Kč
1999
206 371 km
206 371 m/h
Výkon 205 kW (279 HP) Palivo diesel Nosnost 1 400 kg Konfigurace nápravy 6x6
Německo, Bakum
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2011
424 691 km
Výkon 294 kW (400 HP) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 11 109 kg Konfigurace nápravy 8x6 Zavěšení péra/vzduchové
Belgie, Overpelt
Kontakt s dealerem
289 500 € ≈ 7 214 000 Kč
2016
45 093 km
7 527 m/h
Výkon 270 kW (368 HP) Palivo diesel Nosnost 150 kg Konfigurace nápravy 6x4
Belgie, Overpelt
Kontakt s dealerem
289 500 € ≈ 7 214 000 Kč
2016
45 093 km
7 527 m/h
Výkon 270 kW (368 HP) Palivo diesel Nosnost 150 kg Konfigurace nápravy 6x4
Belgie, Overpelt
Kontakt s dealerem
289 500 € ≈ 7 214 000 Kč
2016
45 093 km
7 527 m/h
Výkon 270 kW (368 HP) Palivo diesel Nosnost 150 kg Konfigurace nápravy 6x4
Belgie, Overpelt
Kontakt s dealerem
59 950 € ≈ 1 494 000 Kč
2018
449 748 km
767 m/h
Výkon 397 kW (540 HP) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 8 106 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Belgie, Overpelt
Kontakt s dealerem
44 500 € ≈ 1 109 000 Kč
2015
473 357 km
Výkon 368 kW (500 HP) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 14 644 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Belgie, Overpelt
Kontakt s dealerem
92 500 € ≈ 2 305 000 Kč
1998
98 365 km
Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 650 kg Konfigurace nápravy 6x6
Nizozemsko, Veghel
BAS World
21 rok na Machineryline
Kontakt s dealerem
425 000 € ≈ 10 590 000 Kč
1998
164 000 km
19 000 m/h
Euro Euro 3 Palivo diesel Nosnost 160 000 kg Zavěšení hydraulická
Ukrajina, Chornomorsk
Kontakt s dealerem
25 750 € ≈ 641 700 Kč
1994
119 257 km
Výkon 100 kW (136 HP) Palivo diesel Nosnost 8 100 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Výška zvedání 6 m
Belgie, Genk
Kontakt s dealerem
75 000 € ≈ 1 869 000 Kč
1999
119 000 km
23 000 m/h
Výkon 191 kW (260 HP) Palivo diesel Nosnost 50 000 kg Značka jeřábu Grove Výška zvedání 38 m
Česko
Kontakt s dealerem
autojeřáb PPM AC50-1 na šasi Demag AC50/1 autojeřáb PPM AC50-1 na šasi Demag AC50/1
2
Cena na vyžádání
2001
120 km
23 000 m/h
Značka jeřábu PPM
Španělsko, Madrid
Kontakt s dealerem
autojeřáb Demag AC 205
1
Cena na vyžádání
1996
Španělsko
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
1999
155 047 km
17 678 m/h
Nizozemsko, Sassenheim
Kontakt s dealerem
72 000 € ≈ 1 794 000 Kč
1999
135 619 km
10 717 m/h
Výkon 309 kW (420 HP) Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 30 000 kg Značka jeřábu Liebherr Výška zvedání 35 m
Maďarsko, Hajdúszoboszló
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
1995
43 875 km
Belgie, Sint-Katelijne-Waver
Kontakt s dealerem
98 000 US$ ≈ 87 180 € ≈ 2 173 000 Kč
1999
21 626 m/h
Velká Británie, Billingham
Kontakt s dealerem
26 500 € ≈ 660 400 Kč
2009
893 783 km
Výkon 265 kW (360 HP) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 17 170 kg Konfigurace nápravy 8x2 Zavěšení péra/vzduchové
Belgie, Overpelt
Kontakt s dealerem