Autodomíchávač Sany iONTRON 8x4 Full Electric Mixer Truck

























Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího








- Posilovač řízení
- Leaf spring suspension
- Power steering
= Remarks =
Extra's: Unit, Cordless Remote
Control, -Rated Power: 215 kW (292 PS) -Charging: Chinese GBT (120
kW)-Battery: CATL LFP 360 kWh-- 9m Intermix P9G Mixer
Unit-Hydraulic drive-550l water tank
= More information =
General information
Cab: day
Applicable material: Concrete
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Front axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg
Functional
Crane: Yes
Make of bodywork: Intermix P9G Mixer
Pump: Yes
Water installation: Yes
Hoses: Yes
Additional information
Please contact Paul Kaalen for more information
- Усилвател на волана
- Blattfederung
- Lenkhilfe
= Anmerkungen =
Extra's: Unit, Cordless Remote
Control, -Rated Power: 215 kW (292 PS) -Charging: Chinese GBT (120
kW)-Battery: CATL LFP 360 kWh-- 9m Intermix P9G Mixer
Unit-Hydraulic drive-550l water tank
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Verwendbares Material: Beton
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Vorderachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg
Funktionell
Kran: Ja
Marke des Aufbaus: Intermix P9G Mixer
Pumpe: Ja
Wasserinstallation: Ja
Schläuche: Ja
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Paul Kaalen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Servostyring
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Gældende materiale: Beton
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Funktionelle
Kran: Ja
Karosserifabrikat: Intermix P9G Mixer
Pumpe: Ja
Vandinstallation: Ja
Slanger: Ja
- υδραυλικό τιμόνι
- Dirección asistida
- Suspensión
= Comentarios =
Extra's: Unit, Cordless Remote
Control, -Rated Power: 215 kW (292 PS) -Charging: Chinese GBT (120
kW)-Battery: CATL LFP 360 kWh-- 9m Intermix P9G Mixer
Unit-Hydraulic drive-550l water tank
= Más información =
Información general
Cabina: día
Material de aplicación: Hormigón
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg
Funcional
Grúa: Sí
Marca carrocería: Intermix P9G Mixer
Bomba: Sí
Instalación hidráulica: Sí
Mangueras: Sí
- Ohjaustehostin
- Direction assistée
- Suspension de feuille
= Remarques =
Extra's: Unit, Cordless Remote
Control, -Rated Power: 215 kW (292 PS) -Charging: Chinese GBT (120
kW)-Battery: CATL LFP 360 kWh-- 9m Intermix P9G Mixer
Unit-Hydraulic drive-550l water tank
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Matériel d'application: Béton
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Pratique
Grue: Oui
Marque de construction: Intermix P9G Mixer
Pompe: Oui
Installation hydraulique: Oui
Tuyaux: Oui
- Servo-upravljač
- Szervokormány
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Stuurbekrachtiging
= Bijzonderheden =
Extra's: Unit, Cordless Remote
Control, -Rated Power: 215 kW (292 PS) -Charging: Chinese GBT (120
kW)-Battery: CATL LFP 360 kWh-- 9m Intermix P9G Mixer
Unit-Hydraulic drive-550l water tank
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Toepassingsmateriaal: Beton
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Vooras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg
Functioneel
Kraan: Ja
Merk opbouw: Intermix P9G Mixer
Pomp: Ja
Waterinstallatie: Ja
Slangen: Ja
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Paul Kaalen
- Servostyring
- Resory
- Wspomaganie kierownicy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Zastosowany materiał: Beton
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Funkcjonalność
Żuraw: Tak
Marka konstrukcji: Intermix P9G Mixer
Pompa: Tak
Instalacja wodna: Tak
Węże: Tak
- Direcção assistida
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Material aplicável: Betão
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg
Funcional
Grua: Sim
Marca da carroçaria: Intermix P9G Mixer
Bomba: Sim
Instalação de água: Sim
Mangueiras: Sim
- Suspensie pe arcuri
- Рессорная подвеска
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Используемый материал: Бетон
Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Функциональность
Кран: Да
Марка кузова: Intermix P9G Mixer
Насос: Да
Водяная установка: Да
Шланги: Да
- Posilňovač riadenia
- Bladfjäder
- Servostyrning
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Applikationsmaterial: Betong
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Framaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg
Funktionell
Kran: Ja
Fabrikat av karosseri: Intermix P9G Mixer
Pump: Ja
Vatteninstallation: Ja
Slangar: Ja
- Yaprak yaylı süspansiyon