Prodej kolový nakladač Volvo L50H 4X4 v aukci











































































































































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího





Pravidelný servis.
Odstaveno 1 měsíc.
Rychloupínací závěs Volvo TPV.
Přídavný hydraulický okruh 3th.
Vyhřívaná odpružená sedačka.
Centrální mazání.
Sekundární řízení.
Reverzní chod ventilátoru, BSS - odpružení výložníku-
Výstražný maják.
Předfiltr turba TURBO2.
Motor byl kompletně rozebrán, překroužkován, přetěsněn při 17 000 MTH.
Bez lopaty, Prasklé pravé zadní světlo, Prasklý kryt motoru, Oděrky po celém voze, Provozní oděrky a poškození, Povrchová koroze karoserie, Úniky provozních kapalin, Opotřebený interiér, Slabý akumulátor
Regular service.
Shut down for 1 month.
Volvo TPV quick coupler.
Additional hydraulic circuit 3th.
Heated suspension seat.
Central lubrication.
Secondary steering.
Fan reverse, BSS - boom suspension-
Warning beacon.
Turbo pre-filter TURBO2.
The engine was completely disassembled, re-ringed, re-sealed at 17,000 MTH.
No shovel, Cracked right rear light, Cracked engine cover, Abrasions all over the car, Operation wear and damages, Surface corrosion of the bodywork, Leaks of operating fluids, Worn interior, Low battery
Regelmäßiger Service.
1 Monat lang entwöhnt.
Volvo TPV-Schnellwechsler.
Zusätzlicher Hydraulikkreis 3.
Beheizter Federsitz.
Zentralschmierung.
Sekundärmanagement.
Lüfterumkehr, BSS - Auslegeraufhängung -
Warnsignal.
Turbo-Vorfilter TURBO2.
Der Motor wurde bei 17.000 MTH vollständig zerlegt, neu beringt und neu abgedichtet.
Keine Schaufel, Gebrochenes rechtes Rücklicht, Gebrochene Motorabdeckung, Abschürfungen am ganzen Auto, Schürfwunden und Karosserieschäden, Oberflächenkorrosion der Karosserie, Antritt von Betriebsflüssigkeiten, Abgenutzter Innenraum, Schwache Batterie
Rendszeres szerviz.
1 hónapig elválasztva.
Volvo TPV gyorscsatlakozó.
Kiegészítő hidraulikus kör 3.
Fűtött rugós ülés.
Központi kenés.
Másodlagos menedzsment.
Ventilátor hátramenet, BSS - gém felfüggesztés-
Figyelmeztető jelzőfény.
Turbó előszűrő TURBO2.
A motort teljesen szétszerelték, újragyűrűzték, majd 17 000 MTH-nál újra lezárták.
Lapát nélkül, Repedt jobb hátsó lámpa, Repedt motorburkolat, Kopás az egész autón, Üzemi horzsolások és sérült, Karosszéria felszíni korróziója, Üzemi folyadék szivárgások
, Kopott utastér
, Gyenge akkumulátor
Regularna usługa.
Odstawione od piersi na 1 miesiąc.
Szybkozłącze Volvo TPV.
Dodatkowy obwód hydrauliczny 3.
Podgrzewany fotel amortyzowany.
Centralne smarowanie.
Zarządzanie wtórne.
Wentylator wsteczny, BSS - zawieszenie wysięgnika-
Sygnał ostrzegawczy.
Wstępny filtr turbo TURBO2.
Silnik został całkowicie rozebrany, ponownie uszczelniony i wyposażony w pierścienie uszczelniające po osiągnięciu 17 000 MTH.
Brak łopaty, pęknięte prawe tylne światło, pęknięta pokrywa silnika, otarcia na całym samochodzie, Otarcia eksploatacyjne i uszkodzenia, Powierzchniowa korozja karoserii, Wycieki płynów eksploatacyjnych, Zużyte wnętrze, Słaby akumulator
Регулярное обслуживание.
Отлучение от груди в течение 1 месяца.
Быстроразъемное соединение Volvo TPV.
Дополнительный гидравлический контур 3-й.
Подвесное сиденье с подогревом.
Центральная смазка.
Вторичное управление.
Реверс вентилятора, BSS - подвеска стрелы-
Предупреждающий маячок.
Турбофильтр предварительной очистки TURBO2.
Двигатель был полностью разобран, переоборудован и загерметизирован на отметке 17 000 MTH.
Нет лопаты, треснул правый задний фонарь, треснула крышка двигателя, потертости по всей машине, Эксплуатационные потертости и повреждения, Поверхностная коррозия кузова, Утечки рабочих жидкостей, Интерьер изношен, Слабый аккумулятор
Pravidelný servis.
Odstavené 1 mesiac.
Rýchloupínací záves Volvo TPV.
Prídavný hydraulický okruh 3th.
Vyhrievaná odpružená sedačka.
Centrálne mazanie.
Sekundárne riadenie.
Reverzný chod ventilátora, BSS - odpruženie výložníka-
Výstražný maják.
Predfilter turba TURBO2.
Motor bol kompletne rozobraný, prekrúžkovaný, pretesnený pri 17 000 MTH.
Bez lopaty, Prasknuté pravé zadné svetlo, Prasknutý kryt motora, Odreniny po celom vozidle, Prevádzkové odreniny a poškodenie, Povrchová korózia karosérie, Úniky prevádzkových kvapalín, Opotrebovaný interiér, Slabý akumulátor
Регулярне обслуговування.
Відлучили 1 місяць.
Швидка зчіпка Volvo TPV.
Додатковий гідравлічний контур 3-й.
Сидіння на підвісці з підігрівом.
Центральна змазка.
Вторинне управління.
Реверс вентилятора, BSS - підвіска стріли-
Попереджувальний маячок.
Турбофільтр попереднього очищення TURBO2.
Двигун був повністю розібраний, перекільцеваний і повторно запечатаний на 17 000 MTH.
Без лопати, Тріснутий правий задній ліхтар, Тріснута кришка двигуна, Потертості по всій машині, Корозія поверхні кузова, Витоку робочої рідини, Зношений інтер'єр, Слабкий акумулятор